Alverde dm-drogerie markt highlighter

Alverde tekući highlighteri: Rose Tinted & Sun Kissed

16:12Anela


Mislim da su naše drogerije jako siromašne highlighterima, nude nam ih na kašičicu. Donedavno ih nije bilo moguće ni pronaći, osim u pojedinim LE kolekcijama u Essence i Catrice asortimanu. Bronzer smo mogli naći, a highlighter slabo. Pogotovo ne tekući.
Znam da ih Aura i NYX imaju u ponudi, ali ta dva brenda nisu toliko rasprostranjena kod nas, nema ih u drogerijama, moguće ih je kupiti po nekim tržnim centrima. Imao je i Loreal jedan tekući iluminator-highlighter, ne znam je li ga moguće još uvijek pronaći i to je to. Baš sam bila ugodno iznenađena ovim Alverde novitetom ( novitet kod nas :D), a i cijenom od nekih 5-6 maraka, pa su oba završila u korpi.
Mislim da sada imaju i treću nijansu u ponudi, Soft Peach.


Pakirani su u staklene bočice, ne veće od bočica lakova za nokte, a i sadrže 10ml. Budući da nisu na pumpicu, nego imaju spužvasti, doe foot, aplikator poput korektora, bit će teško izvući proizvod do kraja i potrošiti ga do posljednjeg mililitra.


Tekstura im je prilično tekuća, rjeđi su od Aura iluminatora. Mirišu na neko ulje, kao većina Alverde šminke. Imat ćete dovoljno vremena da ih nanesete i rasporedite gdje i kuda želite, prije nego se osuše i fiksiraju. Ja sam ih nanosila i prstima, a i fan RT kistom i funkcioniraju na oba načina.
Miris nije napadan, blag je i meni odgovara, a i ne osjetim ga, samo ponekad dok ih nanosim.


Moram naglasiti da ovi highlighteri ne surađuju dobro s proizvodima u prahu/kamenu. Ako ćete ih nositi preko tekućeg pudera, matirajte fiksirajućim puderom samo t-zonu, nemojte prepudravati obraze. Ako ovaj tekući highlighter pokušate nanijeti preko pudera u kamenu, samo će se zalijepiti za njega i kad ga pokušate blendati, stvorit će se neke gromuljice i upropastit ćete šminku...
Mislim da je ovo većini poznato, ali da napomenem :D
Ako mislite nanijeti kameni puder nakon nanošenja highlightera, opet zabiđite jagodice, samo ćete pokvariti ovaj decentni sjaj.

Zlatni je savršen! Od nijanse, do efekta koji pruža, blendanja i teksture. Jednostavno, ovakav komad šminke vam treba. Prekrasno se stopi s bilo kojom tekućom podlogom, a ako ste sretnica kojoj tekući puder ne treba, možete ga nositi i samostalno na jagodicama, pogotovo ako ste nešto tamnijeg i toplijeg tena.
Daje prekrasan dewy finiš, a nigdje ni jedne vidljive šljokice na licu. Samo zdravi sjaj. Svjetlija boja zlata idealno pristaje skoro svakoj boji kože, kako svjetlijim, tako i tamnijim djevojkama. Ovo nije highlighter koji šljašti i blješti i koji ćete nanijeti kad baš želite naglašeni highlight. Za to imam Mary Lou. :D
Sun Kissed daje prozračni i sheen, sofisticirani efekt na licu, i mislila sam da se ovo ne može pronaći u drogerijama, kamoli na Alverde stalku. Zaljubljenaaaaaaaaa!!!



Biserno ružičasti mi je bolji na zimskom, blijedom tenu. Preko ljeta je suviše svijetao i hladan.
Kad ga izblendam kako treba, ni ne primijeti se. Ako stavim deblji sloj, ružno se nakupi. Malo se slabije blenda i stapa s kožom od zlatnog, očito im nije ista formula, ovaj svjetliji pigment je pretpostavljam bilo teže smućkati. Ako imate izrazito suhe obraze, trebate dobro pripremiti kožu, jer se nekako čudno ponaša na suhoj podlozi, u trenutku kad se počinje sušiti, a vi još uvijek blendate hajlajter. Teško mi je bilo uslikati ga, vrijeme je tmurno i maglovito pa se ni ne vidi, budem li čekala sunce, zaboravit ću opet na ovaj post u arhivi, a i highlighteri će izaći iz asortimana :D Desilo mi se x puta.
Pod umjetnim svjetlom se vidi ali djeluje žućkast na fotografiji a nije uživo.

Za miješanje s puderima mi je bolji Aura Illuminate me, prvenstveno je pakiranje puno jednostavnije za to, a i tekstura, jer nemaju ulja u sastavu i ne maste lice, a za nošenje kao highlighter više volim Alverde zbog bolje pigmentacije.
Što se trajnosti tiče, na mojim suhim obrazima ne opstanu duže od nekih 5-6 sati, onda se ovaj efekt na licu gubi. Mislim da se žene s jako masnom kožom lica ne bi usrećile s njima. Ne zamjeram im to toliko, za ovu cijenu. :)

Sad otiđite i potražite zlatni, ovo svima treba u životu. ;D

Hvala na čitanju :*

You Might Also Like

4 komentari

  1. Aura mi nikako nije za highlight, bas je za mesanje s puderom ili kao neka vrsta baze. :D Alverde sam merkala, posebno ovaj svetliji, jer mi se cini da sam prebleda konstantno za zlatni, ali u duhu kozmeticke revolucije, i tvojih hvalospeva, mozda se i odlucim za zlatni. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja navijam za zlatni, ako biraš između ova dva, a bila je nedavno jedna LE, imaju predobar rozikasti, šljašti kao lud, tečni, u tubici. Glow Cream piše na pakovanju, a mislim da se LE zove Meet me in the woods :D

      Izbriši
  2. Uff, kako ne volim nepraktična pakovanja :( Rozi definitivno moram probati, moja boja :) Aurine sam imala, ekspresno potrošila i potom prešla na druge, a baš me privlače u poslednje vreme tečni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potraži ovaj koji sam preporučila Tijani, iz LE kolekcije, crna tubica. Nisam ga kupila, samo sam ga pipkala i fantastičan mi se učinio. :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt