aliexpress ebay kistovi

Aliexpress kopija Zoeva kistova za šminkanje

22:11Anela


Šta god da se pojavilo i napravilo bum u beauty svijetu, budite sigurni da je na drugom kraju svijeta neki Kinez napravio kopiju za to. :D
Kopije šminke nikad ne uzimam u razmatranje niti me zanima dermatološki neprovjerena i nekontrolirana šminka pored predobrih i jeftinih drogerijskih proizvoda, ali kistovi su skroz druga stvar.
Kao prvo, ne stoje na licu i kemikalije iz njih se neće upiti kroz kožu, a sve i da ima nekih nedozvoljenih kemikalija i alergena na vlaknima, u ljepilu, kistovi se operu prije korištenja, ja straha nemam. Osim toga, asortiman kistova za šminkanje u našim drogerijama je jadan. Nemoguće je pronaći sve što će vam trebati, na jednom mjestu i za malo novca. Planirala sam napisati jedan post o osnovnim i povoljnim kistovima za šminkanje, s fokusom na one koje je moguće kupiti kod nas, pa ću staviti više informacija tu.
Ovaj set kistića naručen je s Aliexpress stranice. Čekala sam ih malo više od mjesec dana. Platila sam ih malo manje od 13$. Link sellera je OVDJE.



Napravljeni su po uzoru na prekrasni Zoeva Rose Golden set četkica za oči.
Kad sam naručivala originalne Zoeva kistove, uzela sam samo one neophodne, nekako sam mislila da dosta kistova iz seta koji košta 75 eura i plus poštarina, neću koristiti svakodnevno, jer se šminkanjem ne bavim i to bi bilo samo za moje potrebe, žao mi bilo dati toliko para.
Post o originalnim Zoeva kistovima je ovdje, a budući da neke primjerke imam i u originalnoj verziji, ovu sam recenziju zamislila i kao usporedbu originala i kopija.

Kistovi s Aliexpressa su fino izrađeni, kvalitetno, ne smrde, dlačice ne ispadaju i drške se ne odljepljuju s ferule, kako mi se znalo desiti s jeftinim kistovima. Dlačice nisu super mekane, ali ni pregrube, ne grebu po kapku. To jest osnovna razlika između originalnih i kopija, Zoeva četkice su nešto najmekše i najnježnije čime sam se šminkala.


Dobit ćete 12 kistova, mislim da su svi od umjetne dlake, nisam sigurna, tako mi djeluju, mada neki od kistova liče na one načinjene od prirodne dlake.

325 Luxe Brow Light kist je, sudeći po nazivu, namijenjen za nanošenje highlightera ispod obrve, ali je za to prevelik, što se mene tiče. Bolje mi služi za nanošenje baznog sjenila na cijeli kapak, a ni za to mi nije favorit. Manji i više zaobljen Sigma E55 kist mi je draži, lakši za rukovanje, precizniji i ostavlja bolji nanos boje.
lijevo kopija Zoeva 325,  desno Sigma E55
142 Concealer Buffer je sintetički zaobljeni kist, služi za nanošenje i blendanje korektora ili nanošenje kremastih sjenila ili baza za sjenila. Jako podsjeća na RT Deluxe Crease kist iz Starter seta, ali je malo tvrđi pa ga ja ne koristim za blendanje korektora, nego za nanošenje baze ili kremastih Maybelline Color Tattoo sjenila.
Može se iskoristiti i za konturiranje nosa, kremastim proizvodom, naravno, za praškaste nije, jer ih ne pokupi kako treba.

lijevo Real Techniques Deluxe Crease, desno kopija Zoeva 142
322 Brow Line, ne znam je li ovo kist zamišljen za popunjavanje i iscrtavanje obrva, ali meni ne služi za tu svrhu, prevelik je i preširok. Koristim ga ponekad, da ''počistim'' dio ispod obrve korektorom i dobijem bolju definiciju obrve, ali rijetko, jer volim obrve maksimalno prirodne, bez oštrih ivica. Stvar preferencije.


U poređenju s MAC 217 kistom, meni neprevaziđenim za obrve, se posebno vidi koliko odstupa od nekog mog idealnog kista za ovu namjenu.

235 Contour Shader bi mogao biti super kist da mu dlaka nije previše plastična. Imam ovakav Ovnak kist i stvarno ga volim za sjenčenje i blendanje pregiba, jer su dlačice mekane. Ovaj mi se čini kao da bi bolje služio pri radu s kremastim sjenilima, nego sa klasičnim, kamenim.



 238 Luxe Precise Shader je dobar maleni kist, za razne sitne, precizne, radnje i posliće kod šminkanja očiju, npr. nanošenje sjenila na donji kapak, na unutarnji dio oka, ispod obrve, razmrljavanje olovke uz rub trepavica i sl. Može poslužiti i za nanošenje ruža.


310 Spot Liner, još jedan maleni kistić, ja ga koristim za tuš u gelu i za popunjavanje obrva kremastim proizvodima. I da, i on može poslužiti za obrubljivanje usana, sintetički je u potpunosti i lako se opere.


232 Luxe Clasic Shader je trebala biti pljosnatija i namijenjena nanošenju sjenila, ali je ovo klasična ovalna četkica za blendanje i zapravo je sličnija originalnoj Zoevi 227, nego kist koji u ovom setu glumi Zoevu 227. :D
Ali dobro, ovakvi kistovi su uvijek potrebni. U brzini mi je ovakav kist sav alat, i za bazno sjenilo, a i kad mi treba da mlatnem tamniju nijansu u pregib i to sve skupa izblendam da liči na nešto.




227 Luxe Soft Definer, kako već napisah gore u tekstu, ovaj kist nisu dobro iskopirali. Puno je tanji i rjeđi.

lijevo kopija, desno original

lijevo original, desno kopija

221 Luxe Soft Crease je jedini kist kojim nisam nikako zadovoljna, ali opet i on posluži za nanošenje sjenila u pregib, u nuždi ( kad su svi bolji kistovi prljavi :D).  Očekivala sam od njega puuuno više, zato što ima odličan oblik i zato što sam mislila da će biti savitljiv kao Zoeva 224 i da će se njime moći baš lijepo izblendati pregib a da se sjenilo ne diže visoko i ne gubi na pigmentaciji, nego samo omekša, ''razradi'' kako ja volim reći. Nažalost, ovaj kist je dosta čvrst i naprosto ga nije moguće saviti na onom dijelu iznad metala, kao da je nešto umetnuto na tom mjestu, a ne radi se o gusto postavljenim dlačicama, jer kako vidite, vrh kista je rijedak...ne sviđa mi se to. Prvi uvjet koji mora ispuniti kist za blendanje je njegova savitljivost i mekanost. Ni previše ni premalo..nemam bolji opis jer za to steknete neki osjećaj s vremenom, mislim da ćete me razumjeti ipak na što mislim. Kopija 221 taj moj uvjet ne ispunjava. :(


Originalni 221 nemam, ali mi se prema slikama čini da nemaju puno dodirnih točki.

228 Luxe Crease, još jedan kist za blendanje sjenila. Nije zaobljen poput originalne verzije, malo je ravnijeg vrha.
lijevo kopija, desno original

230 Luxe Pencil je dobar pencil kist, meni najkorisniji kod nanošenja sjenila na donji kapak i blendanja olovke uz rub trepavica.
gore Sigma E30, dolje kopija Zoeva 230
231 Luxe Petite Crease, manja verzija ove gore 228 kopije :D. Opet, nije sličan originalu. Nema taj fini mekani kupolasti vrh.


Sve u svemu, ovo je dobar i isplativ set. Kistića za šminkanje očiju uvijek fali i ovi sasvim dobro obavljaju funkciju.
Porediti ih s originalom ipak nije zahvalno. Zoeva je imala ideju koja je odlično realizirana. Svaki kist je precizno izrađen i zasječen i njegova forma ima smisla. Kod kopije je to malo traljavo napravljeno i zapravo su svi kistovi za blendanje vrlo sličnog oblika i funkcije, fali im tih finesa koje posjeduje original.
Više su išli na taj prvi dojam kod mušterija, da žene polude od sreće kad vide ružičaste Zoevice kod Kineza po sedam puta nižoj cijeni, a manje da se ispoštuje sama forma i funkcija kista, ali ok, ne može se to ni očekivati za ovaj novac i bilo bi i glupo. Ne mogu a da opet ne spomenem i mekoću samih dlačica originalnih četkica, fejkovi im nisu ni blizu.
Još jedna bitna stvar za napomenuti je da se ove kopije razlikuju od primjerka do primjerka. Neke su bolje, neke lošije izrađene, varira to od sellera do sellera, a često mi se dešavalo da naručim npr. 3 ista primjerka kista kod istog sellera na ebayu i dođu mi 3 različite stvari, samo natpis i drška su isti, a dužina, oblik, mekoća dlačica različiti. A to vam je ebay i kistovi za dolar :D. U velikoj većini slučajeva sam dobila dobre i kvalitetne stvari, a da se zadesio ponekad neki faličan primjerak, jest.



Ako niste profesionalni šminker, i fali vam kistova za oči, slobodno naručite ovaj set, nećete se pokajati, četkice su solidne. Ako već imate popriličan broj kistova u kolekciji, vjerujem da vam ovaj set nije neophodan. :) Vi prosudite.

Hvala vam što me čitate :*

You Might Also Like

13 komentari

  1. E vidiš, čitam i ne vjerujem jer sam i ja naručila ovaj set prije par mjeseci s Alija i moj set, tj dlačice mog seta nisu ni približno ovakve ko tvoje... Moje su mekane, flafaste i tako glatke, nanose sjenila i bledaju ko san da su mi to omiljeni kistovi koje imam, čak ih više volim nego RT kistove. Stvarno nemam pojma kak je ovako velika razlika među kistovima :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ostavi link molim te,sigurno ce biti zainteresiranih.
      a vjerujem, razlikuju se one,pa kako koga "potrefi".
      ja sam u biti zadovoljna sa onim sto sam dobila, set je sasvim solidan i vrijedi. :) drago mi je da je tvoj jos kvalitetniji, to je stvarno super za ovaj novac.

      Izbriši
    2. https://www.aliexpress.com/item/Nice-quality-Zoeva-12-pieces-rose-golden-complete-eye-set-eyeshadow-eyeliner-blending-pencil-makeup-brushes/32530819647.html?spm=2114.13010708.0.0.fITs3H

      Evo linkić :)

      Izbriši
  2. I ja imam original zoeva complete eye set,te sam takodje kupila sa e bay i ovaj rozi,medjutim razlika je prevelika u kvaliteti,dobro si rekla,ovi posluze ako su original prljavi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, posluže, nisu loše, naprotiv...ali :D nažalost nije isto. I ja bih voljela da jest, pa da naručim sve iskopirane setove s alija :D

      Izbriši
  3. I ja imam original zoeva complete eye set,te sam takodje kupila sa e bay i ovaj rozi,medjutim razlika je prevelika u kvaliteti,dobro si rekla,ovi posluze ako su original prljavi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, tako nekako :D Posluže, naravno, ali pametnije je kupiti oriđiđi Zoevu ako budžet dozvoljava...ako ne, onda bih kupovala četkicu po četkicu i sklopila neki osnovni set za šminkanje. Baš sam mislila pisati o najpotrebnijim i kvalitetnim kistovima koje je moguće nabaviti i kod nas, ali nikako nemam vremena za blog posljednjih mjeseci i baš mi je žao zbog toga.

      Izbriši
  4. "Šta god da se pojavilo i napravilo bum u beauty svijetu, budite sigurni da je na drugom kraju svijeta neki Kinez napravio kopiju za to. :D"
    Oplakah uvodnu recenicu :D :D
    Verujem da se mogu pronaci korektne cetkice ali sve ceeeekam pa cekaaam da se novcanik udeblja pa da se pridruzim Zoeva maniji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da će se manija još i pojačati kad nabaviš koji primjerak, bit će ono raspoloženje: joooš, dajte mi joššš i kako sam živjela bez njih do sad???!!! :D :D :D

      Izbriši
  5. Kupila sam takve iste s ebaya za 4$ i djeluju jednako dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sam Ovaj takodje kupila SA for the provision of eBay, the zoeva the eye of the JA, however razlika JE prevelika U kvaliteti, right C Rekla, Ovi's posluze the Ako Su original Prljavi :)brittany snow swimsuit

    cobie smulders swimsuit .;demi lovato feet

    most expensive rolex .;cote de pablo bikini

    kacey musgraves hot .;alison brie bikini

    cobie smulders topless .;olivia munn bikini



    OdgovoriIzbriši
  7. Hi.. could you write a short review in English please? I want to know your opinion about those brushes please.. thank you

    OdgovoriIzbriši

Facebook

Obrazac za kontakt