njega lica Trilogy ulja

Trilogy šipkovo ulje

17:02Anela


Da se mogu vratiti 10 godina unazad i dati sama sebi neki beauty savjet, vjerovatno bih se natjerala na korištenje glikolne kiseline i ulja za lice. Toliko dugo sam se mučila s isušenom i isperutanom kožom koja zateže i svrbi, s crvenilom poslije dermatitisa i brojnim flekicama koje nisu tek tako prolazile, a nisam znala da postoji nešto osim kreme za lice. 
Bez ulja za lice više ne mogu. Pisala sam o tome koliko mi je godilo Fushi argan ulje, pa sam odlučila isprobati i neka druga.


Moram priznati da me je Trilogy ulje privuklo zbog dobre reklamne kampanje, brojnih nagrada koje je osvojilo i njihovog hvalisanja da ga koriste i zvijezde poput Kate Middleton, Mirande Kerr, Gwyneth Paltrow...dobro, nisu baš naveli da koriste isključivo Trilogy, ali da je dobar marketinški potez, jest, mora im se priznati. Kako onda odoljeti kad nešto toliko hvaljeno ugledate na sniženju i po pristupačnoj cijeni? Meni, teško. :D
U pitanju je novozelandski brand, ali je dostupan na skoro svim europskim online shopovima. Ja sam svoje ulje kupila na Feelunique stranici na sniženju za nekih 12 funti za 20 ml, inače je 16.50. Bez sniženja je najpovoljnije na LoveLula stranici, jer za zemlje izvan EU odbiju porez pa ćete ga platiti 13.75 funti. Osim toga, na LoveLula skupljate bodove svakom narudžbom, pa ih možete iskoristiti pri sljedećoj kupovini kod njih.
Ovih 20 ml stvarno dugo traje. Ja ga koristim možda 3 puta tjedno u zadnjih pola godine i još uvijek ga nisam potrošila. Postoji i u količini od 45 ml, ali kako ga sporo trošim, nisam ni razmišljala o toj količini. Izađe vas nešto povoljnije, ako uspijete to potrošiti prije nego što užegne, inače nema uštede.



Ulje divlje ruže ili šipkovo (Rosa Canina, Rosa rubiginosa, Rosa moschata) je poznato kao odličan sastojak u proizvodima za tretiranje suhe kože, bora, strija, hiperpigmentacija, opekotina, ožiljaka, ekcema i dermatitisa. 
Proizvođač ga preporučuje svim tipovima kože, suhoj, zreloj, osjetljivoj s rozaceom, kombiniranoj i masnoj jer djeluje blago adstringentno. Ipak, nitko vam ne može sa sigurnošću garantirati kako će se ponašati na vašoj koži i hoće li nešto izazivati akne, ali ovo ulje ocjenjuju kao nekomedogeno, što bi značilo da ne zatvara pore.
Ja sam našla i studije u kojima piše da se ulje iz sjemena ruže ipak ne preporučuje masnoj koži, ali mi se ne čini toliko viskozno i okluzivno da bi izazvalo probleme, odluka je na vama.
Ulje se uglavnom dobije hladnim tiještenjem sjemenki, odnosno koštica šipka. Takvo je i Trilogy ulje. Usplođe, onaj crveni mesnati dio oko koštice je iznimno bogat vitaminom C, pa će se mnogi od vas sjetiti kako su negdje u ovo vrijeme naše bake i mame brale šipak i pravile sok ili marmeladu ili ga sušile za čaj. Možda netko to još uvijek radi, meni se čini da se to izgubilo negdje u prijeratnom vremenu, danas nitko nema vremena za to, osim ako mu to nije posao. :D Šteta.
Usplođe se obično ne koristi za pravljenje ulja u procesu tiještenja, nego se macerira u nekom ulju nositelju, kao što je ulje slatkog badema ili maslinovo ulje. Postoje modernije metode dobivanja ulja iz cijelog šipka, kad se koristi i sjemenka i usplođe, kao što je CO2 ekstrakcija, pri kojoj se sačuva veći udio vrijednih sastojaka iz šipka nego prilikom hladnog prešanja. Takvu ekstrakciju koriste u proizvodnji Pai ulja divlje ruže, koje mi je sljedeće na spisku, nakon što ovo potrošim. Tako mi barem objasniše na chatu na Pai stranici kad sam ih pitala kako to da navode da je ulje iz ploda i iz sjemenki, a ja nađoh da se samo sjemenke koriste za proizvodnju ulja. Fini su i ljubazni, pitajte ih ako vam treba kakva preporuka ili savjet :).



Kako god bilo, i ulje divlje ruže koje se dobije iz koštica, kao ovo Trilogy, je vrlo dragocjeno. Sadrži visok postotak nezasićenih masnih kiselina, omega 3, 6 i 9, vitamin E, karotenoide, prema nekim studijama ima i mali postotak transretinoinske kiseline (aktivni oblik vitamina A, retinola, jednog od najmoćnijih anti-age sastojaka). Pokazalo se da regenerira i hrani kožu, ujednačava ten i daje mu blistavost.



Ulje dolazi u tamnoj staklenoj bočici, s pipetom koja olakšava doziranje. Bočicu i dalje čuvam u kartonskoj kutijici, kako bi ulje bilo zaštićeno od svjetlosti.
Miriše blago i prijatno, prirodno, zeleno, na neki biljni čaj. Nimalo na ruže. Znam da je miris individualna stvar, pa ako meni odgovara, ne mora značiti da će svima.

Na vlažno i očišćeno lice nanesem svega par kapi i umasiram u kožu.
Osjetim da se upilo već nakon 15ak minuta. Ponekad pojačam njegu, pa i nakon ulja nanesem noćnu kremu, ukoliko mi je koža baš suha i dehidrirana, ali obično mi poslije ulja nije potrebno ništa. Koristim ga od proljeća, ne znam kakvo će stanje biti kad dođu jako hladni dani, ali kako rekoh, nije mi problem poslije ulja uvesti još neki proizvod za njegu.
Ulja su mi uvijek pogodnija za noćnu njegu, jer ujutro obično nemam vremena čekati da se ulje upije kako bih se našminkala.



Ono što mogu sa sigurnošću reći je da moja koža zaista voli Trilogy ulje i ne bih se više vratila na Alverde ulje divlje ruže (jojobino ulje, bademovo, ulje breskve i divlje ruže u mješavini) koje sam koristila prije njega. Alverde ulje divlje ruže mi je bilo dobro, što se hidratacije tiče, ali ovo volim više jer primijetim da se koža brže oporavlja i da flekice brže nestaju, miris mu je ljepši i brže se upija. U svakom slučaju, nemam ništa loše reći za ovaj proizvod, osim nešto više cijene, nema drugu manu i definitivno bih ga preporučila.
Ne mogu se odlučiti koje više volim, arganovo ili šipkovo, jer daju sličan rezultat. Ujutro vidim i osjetim koliko je koža ljepša, mekša i zategnutija. Oba su mi dobra i oba volim, a koje mažem ovisi od raspoloženja tog dana. Arganovo ulje mi se čini malo ''težim'' i više mi odgovara dok je vrijeme hladnije i koža suvlja, dok mi je šipkovo ulje više odgovaralo u ljetnom periodu, zbog bržeg upijanja.





Hvala vam na čitanju :×


You Might Also Like

20 komentari

  1. Maaalo vise mi se svidja Pai, jer sam imala ovog tvog trilogy da probam. Brze se upija eto... ponovo bih ga kupila cim ovo potrosim jer se i moje bas sporo trosi iako ga koristim i vise nego tri puta sedmicno. Sad hocu caudalie i ne mogu dovoljno nazalit sto ga ne uze kad sam mogla za 27 eura :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zapela da ga potrosim da kupim Pai, a ono ne mrda XD. Nije mi to oko upijanja neka jako bitna stavka, ionako se navečer trackam. Još me više Kristie na Pai chatu ubijedila da mi treba, gora je od Amre LOL.

      Izbriši
  2. Dzizs koja strucna recenzija.... neka neka, nama laicima takve stvari i trebaju. Saznala sam svasta novo, ne samo je li ulje dobro ili ne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah jesam li ga odužila, priznaj da si pola preskočila i gledala slike XD
      tenks <3

      Izbriši
  3. Kupila sam one kiseline iiskoristila snizenje, sada je ovo ulje na spisku i ganjam gana snizenju!!!! :DDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zeza me malo razmak na tastaturi.*
      Hehe pozz :DDDDDDD :****

      Izbriši
    2. Skontala sam, nema veze :D bit ces zadovoljna, sigurno. I kiselinama i uljem. Javi cim ti stigne iherb, spremam se i ja naruciti evo pa da znam kad da ocekujem.
      Pozz hehe.

      Izbriši
  4. Obožavam ulja u njezi lica, ovo Trilogy nikako da dođe na red jer uvijek nešto uleti, ali doći će jednom i ono na red, mora kad ga sve hvalite :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doći će, polako :D Ja sam se mislila da li da uzmem ovo ili ono Antioxidant, ali sam se na kraju ipak odlučila za čisto šipkovo ulje, možda nekad probam i Antioxidant. Vidjet ćemo, valja mi potrošiti zalihe najprije...

      Izbriši
    2. Da, i ja se dvoumim koje ću prvo kad Trilogy konačno dođe na red i isto si mislim da bih možda radije krenuta s čistim šipkovim. Još se stignem 100x predomisliti dok dođe na red :D

      Izbriši
  5. Imam ga i volim ga, ali volim gotovo podjednako i Andalou.. Jesi li ga ikada otvorila, ili je još uvijek na čekanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na čekanju i Andalou i Caudalie. Grozna sam. Kako brzo trošim Fushi i Trilogy, doći će na red Andalou nekad u 2016. :D

      Izbriši
  6. I ja volim nocnu negu kada su u pitanju ovakvi proizvodi, a ovaj zvuci odlicno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i jest odličan, a rijetko kada navečer legnem da nisam namazala ulje na lice, već mi je postala navika. :)

      Izbriši
  7. Odlična recenzija, volim kad nešto i naučim :) Već sam čitala silne pohvale za ovo ulje pa ako mi srećno stigne naručeni paket sa feelunique ima da se odvažim da ga naručim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno :)
      znači krenula si s FU hahahah sad nema nazad. stići će ti sigurno, od njih uvijek stiže, a ako ne stigne, šalju ponovo. najbolje od svega što vraćaju carinu, pdv i administrativne takse, ako naši ocarine pošiljku :)

      Izbriši
  8. Meni je masno lice i opet mi je ulje odlicno :) Ovaj trilogy mi je super, naredni zelim Pai, a ako imas jos kakav za preporuciti de :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da i tebi odgovara :) Pai će biti i moje iduće koje ću uzeti. Ako otkrijem još koje, podijelit ću oduševljenje, sigurno :D

      Izbriši
  9. Nadam se da ces vidjeti moj komentar pa odgovoriti :D, imaju na iherbu takodjer neka ulja divlje ruze, ali su dosta jeftinija, jesi li progala neka od njih? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zao mi je sto kasnim s odgovorom, tek sam vidjela mail. Znam da imaju cak i po 5-6$ ali nisam probala, sumnjivo mi nesto tu :D a mozda su jednako kvalitetna, ja uvijek procitam sve one komentare u opisu i trazim recenzije.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt