ruževi Sleek

Sleek Matte Me ruževi; Birthday Suit i Fandango Purple

22:20Anela



Nikada prije mi utisci nisu bili ovako podijeljeni kad je o ruževima riječ i nikada neki ruž nisam ovoliko dugo testirala i davala mu ovoliko prilika i istraživala različite mogućnosti nanošenja i nošenja. Ili mi se sviđaju ili ne, nema tu neke velike filozofije. Zbog ovih prelijepih boja koje ima Sleek, i zbog natpisa mat, a i zbog brojnih pozitivnih recenzija, poželjela sam imati baš sve, nasreću kupila sam samo dva, meni najljepša. Nisu skupi ali je boja jedino što mi se kod njih sviđa, kad razmislim.


Ambalaža je čvrsta i plastična. Aplikator nije praktičan, tvrd je nesavitljiv i dugačak, ali može se raditi s njim, ja ruž precizno nanesem i bez pomoći olovke i kistića. Sam proizvod je srednje rijedak, ne toliko rijedak da se razljeva okolo usana, ali je lako maziv. Pigmentacija odlična, samo jedan tanki sloj ruža potpuno prekrije usne. Miris je prilično blag, nit' smrde nit' mirišu, što bi se reklo, a svakako se izgubi jako brzo, dok se ruž osuši više ni ne osjetim miris. Koštaju 5,80 eura ( piše 7€, ali odbiju porez za BiH kad se registrirate), a poštarina sa Sleek stranice varira, ovisno koliko toga naručite, ali nije visoka, za dva ruža je oko 2 eura. 



Moje su usne suhe, osjetljive i dosta reljefaste, glupo zvuči ali su s brojnim borama i rasjedima po površini, pa ne znam kako drugačije da ih opišem. :D
Osim toga, sluznica unutarnjeg dijela donje usne kod mene ide dosta prema vani i prilično je vidljiva kad pričam. Matte Me ruževi jako brzo odu s tog dijela usne, pila ja ili ne pila, jela ili ne jela, pričala ili ne, ovaj ruž ne prianja dobro za taj dio usana i brzo s tog dijela i spada, pa to prilično bezveze izgleda. Nakon samo sat vremena nošenja, ja imam ruž samo na vanjskim rubovima usana.

Ako ste do sada imale slična iskustva s ruževima kao i ja, onda će vam možda pomoći i ova recenzija. Imajte na umu da ako meni ovakvi ruževi ne odgovaraju, ne mora značiti da neće ni vama. Stvarno dosta toga zavisi od oblika usana i od toga jesu li ili nisu sklone isušivanju i pucanju. 

Iako je ruž u početku tekući, on se vrlo brzo osuši do mat završnice. ''Najmatije mat'' koju imam. Kako se ruž suši, tako ja imam osjećaj da mi se usne skupljaju i to je prilično neugodno i stvara mi nervozu. Piling usana i dobra njega se podrazumijevaju prije nošenja mat ruževa i to mislim da ne trebam posebno napominjati.

Birthday Suit je jedna od ljepših nude nijansi koju su moje oči vidjele, ja mislim da nema kome ne bi stajala. Idealan miks ružičaste i smeđe u nude varijanti. Niti previše svijetao niti taman, idealan. Boja za svaku priliku, uz sve kombinacije odjeće i ostatka šminke.


tek namazan
skoro osušen
tek namazan


 skoro osušen...



Nanosila sam ruž bez ikakve podloge u smislu balzama, olovke ili baze za ruž i kad sam se pogledala u ogledalo, ta mi se slika nije nimalo svidjela. Nakon što se ruž potpuno osušio, baš svaki nabor na usnama je bio dodatno istaknut, usne skupljene kao vrh od salame. 



Meni to nije nimalo lijepo ni privlačno, a ni ugodno za nositi. Ako nešto pijem ili jedem i slučajno obližem usne, one su tako suhe i hrapave, kao da ližem kuhinjski ribež. Poslije kratkog vremena ruž počinje da se mrvi na unutarnjem dijelu usana i otpada. Na kolažu iznad vidite kako neravnomjerno nestaje i koliko skupi usne.
Definitivno ova formula na mojim usnama vapi za nekom podlogom ili malo balzama ili sjaja preko, ali mi se ta opcija sa balzamom i sjajem preko ruža manje sviđa jer više nisu mat i kraće traju.
Probala sam s bazom, olovkom i balzamom, ali mi se najboljom pokazala kombinacija balzam (neki hranjiviji, pa ljubljenje maramice da pokupi višak) pa olovka da definiram rubove i stvorim bolju podlogu za ruž, a zatim tanki sloj ruža preko svega. Tako mi je dosta ugodniji na usnama, opet daleko od toga da mogu zaboraviti na njega, ali nosiv.

Nije bolja situacija ni s nijansom Fandango Purple i duša me boli zbog toga, jer ja ljepšu ciklama-ljubičastu u čitavoj svojoj kolekciji nemam, on dominira čitavim licem i nemojte ga ni pokušati zasjeniti sjenilima, bronzerom, trepavicama, highlighterom, jer nećete uspjeti!





...ali džaba mu što je lijep kad je đavo


:'(((

Ovaku suhoću bih bila u stanju tolerirati zarad odlične trajnosti, a Matte Me ruževi na mojim usnama zaista nisu vanredno trajni. Moram ih popraviti poslije svakog jela, a i poslije pića se skidaju s usana. Radije bih namazala obični mat ruž, poput Golden Rose VM i popravljala ga nekoliko puta, oni mi barem ravnomjerno blijede, a nemam osjećaj smežuranih i suhih usana čitavo vrijeme.
Skidaju se s usana bez problema dvofaznim sredstvom za skidanje šminke ili nekim uljem. Zavidim svima vama koje Sleek Matte me ruževe nosite bez poteškoća. Nijanse su prelijepe, ali s mojim usnama nisu u dobrom odnosu i ja vam ih ne bih preporučila ako imate osjetljive usne, sklone isušivanju, kao što imam ja.
Nosila sam svakakve teksture i finiše zbog boje, vjerovatno ću se pomučiti malo da nosim i ova dva, ali definitivno ne bih naručila više nijansi. Mislim da su Aura i NYX puno bolje odradili posao što se tekućih mat ruževa tiče, barem je moje iskustvo takvo. 

Hvala vam na čitanju! :)

You Might Also Like

39 komentari

  1. Odavno pratim blog,retko koja boja ruža ti ne stoji lepo ali Fandango na tebi izgleda vauuu...Boja mi je predivna,šteta što se tako ponaša na ustima :(.Meni tako ume da "pobegne" sa usana Aurin Matte Mess,dok se sa Nyx-ovim Prague-om to ne dogadja.Nemam objašnjenja ...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Vesna, hvala ti puno :)
      Matte Mess imam, ali sam ga nedavno dobila i nosila samo par puta, nisam ga još testirala kako treba. Boja je prelijepa, nadam se da će biti postojaniji od Sleek Matte Me ruževa, jer ugodniji jest.
      Prague nemam, imam Copenhagen i oduševljena sam i bojom i formulom. Prague mi je sljedeći :D

      Izbriši
  2. Kako ti Fandago stoji!!! Pa Bozeee, zar je dozvoljeno biti tako lijepa zena?!?!
    Steta sto imas lose iskustvo s ovim ruzevima jer ti stoje fantasticno...
    Meni se sinoc tako mrvio macov flat out fabulous, a ranije kad sam ga nosila bio je ok...vjerovatno mi usne bile suhlje nego inace :/
    Nyx i Aura definitivno su drogerijski vladari sto se tice ove vrste ruzeva :D Steta samo sto je malo teze doci do njih...
    Napravi blogsale, pa nam ponudi ova dva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Majda, hvala ti puno, od tebe uvijek komplimenti :D <3
      Vjerovatno je do podloge, mat ruževi nikad na suhe usne ne mogu, i meni se dešava da nekad neki ruž lijepo izgleda, drugi dan katastrofa, a nisu ispucale nego su samo suvlje i možda iritirane malo. Imala sam to na umu, pa sam i ove testirala skoro mjesec dana, u svim prilikama i stanjima XD
      Za blog sale cu razmisliti, iako ja obicno sve podijelim zenama oko sebe, sta god mi ne odgovara ili ne stignem nositi.

      Izbriši
  3. Fandango je savršen i fantastično ti pristaje, šteta što se ne ponaša ljepše na usnama :/ meni je Birthday Suit bio na WL, ali izgleda da nema ništa od te ljubavi, jer su i moje usne suhe i osjetljive :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Srecom nisu skupi, ali opet, zao mi je, jer su boje super.

      Izbriši
  4. Nijanse su prelepe! I divno ti stoje! Šteta pa im nije bolja formula. Nemam problema sa usnama, a mat karmine obožavam, moraću da bacim pogled. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Tebi ce mozda biti super, citala sam dosta pozitivnih recenzija prije kupovine, nije bez razloga sigurno. Meni se eto nisu iskazali, mozda nekome hoce.

      Izbriši
  5. Mirna srca mogu reci da je Fandango Purple najljepsa nijansa ruza koju sam ikad vidjela! Steta zbog teksture :( Moje nisu sklone isusivanju, ali se plasim ikako probati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a jest lijep, jos ga nisam preboljela :D mozda ce tebi biti super, ne mora znaciti da ce ti se desavati ovo sto i meni.

      Izbriši
  6. Hjoooj, slažem se s tobom u vezi s Fandango Purple nijansom koju i ja imam. Obožavam ga zbog nijanse i dugo sam žmirila na sve njegove mane, ali činjenica je da nakon dužeg vremena suši usne (meni ne odmah) i nestaje s unutarnjeg dijela, još ako ti je taj dio istaknutiji mogu si misliti kako se to brzo vidi. Đavo jedan, a tako divan! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma joj, vec nakon pola sata mi nestane, a nakon sat vremena je grozan. ono kad ti karmin slomi srce hahah

      Izbriši
  7. Meni se svidja fandango.......I i ja imam taj problem sa usnama,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja mislim da bi tebi fandango stajao fantasticno. :D

      Izbriši
  8. Eto pricala sam ti, ja nemam Fandago probleme, hihihihi... meni je s njim samo mrvicu tesko jer se nanese pomalo neravnomjerno i dok se ne osusi u potpunosti, ne smijem protrljat usne ni za zivu glavu, jer se unisti sve. Dabogdacrko, lijep je brate mili, ljepsa boja skoro i ne postoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aj hejt juuuu :D ;) prelijep je. i ja tako cekam poluotvorenih usta, dok se ne osusi, smijesna sam sama sebi.

      Izbriši
  9. Da li znas za neku olovku za usne slicne boje kao ovaj birthday s. a da ima kod nas u drogerijama? Puno bi mi znacilo! :)
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maybelline color drama, 630 nude perfection :)) to su one chubby olovkice
      po meni...mozda sad neko ima i drugih prijedloga.

      Izbriši
    2. nazalost, ne znam, nemam niti jednu da bih mogla reći da je baš baš slična, i ja sam u potrazi, ova boja je super. pogledat cu i ja maybelline ako igdje vidim :)

      Izbriši
  10. Evo ja gore napisah ovoj djevojci sdzescn, nadam se da se ne ljutis...
    Ja generalno imam neki problem sa Sleekom :/ imam 2 njihove palete i rumenilo i stvarno nisam toliko fascinirana.
    Sto ti kazes, dajem im stalno novu sansu, ali dzaaaba :( nazalost

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da ne, hvala ti na prijedlogu, prijedlozi su uvijek dobrodošli :D zao mi je sto ti se nisu pokazali, ali barem nisu skupi pa je manja steta. Ja imam nekoliko rumenila i dobra su mi, a sjenila u paletama kako koje, neka super, neka bezveze sasvim. uzela sam i contour set i fin mi je skroz, bronzer baš volim.

      Izbriši
  11. koja steta ... mislim svijeze naneseni su divni ... inace sam odusevljena od matte finish-a kada vidim slike ... ove dvije nianse su predivne ... puno poz iz beca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, divni su kad se tek nanesu, ali se s mojim usnama ne slazu bas najbolje. i ja volim mat finis, ali mi ocito sve teksture ruzeva ne odgovaraju, samo one kremaste mogu nositi. hvala ti puno i veliki pozdrav :×

      Izbriši
  12. Jaao kako ti dobro stoje! Šteta što si imala loše iskustvo s njima, ja imam Birthday Suit i slažem se da je najljepša nijansa ikada. Rioja Red je fantastična crvena, ali ni s jednim nisam imala problema kao ti :/ Šteta jer su nijanse baš krasne i divno ti stojee. Moram i slike pohvaliti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, znam da su tebi super i zavidim ti, da znaš :D i ja bih isto da ih mogu nositi, pa fandango ne bih skidala uopce.

      Izbriši
  13. A prelepe su nijanse, bas steta sto nisu trajni. Druga nijansa mi izgleda divno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Teodora. Šteta, i ja kazem, ali dobro, dešava se. :)

      Izbriši
  14. Koliko su ove nijanse divne i koliko ti lepo stoje. Odusevljena sam. Steta sto nisu postojani ali zato se ja kunem u Aurine tecne ruzeve. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) <3 Aurina formula mi puno više odgovara, baš su dobri, žao mi je što kod nas nisu lako dostupni, pa se snalazimo kako znamo :D

      Izbriši
  15. Fandango Purple je najljepša boja ruža ikad! Šteta što je tako kratkotrajan i lošeg kvaliteta. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prelijep :) a meni eto kratko traje, mada se neke cure kunu u njegovu postojanost, sve zavisi stvarno od usana :) kako ne nosimo sve iste pudere i kreme, tako nam svima ne odgovaraju isti ruzevi.

      Izbriši
  16. Wooow, predivni su, koji matte efekt!! Šteta da tako kratko traju na usnama. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu lijepi, slazem se. na mojim usnama ne traju, ali sam citala da su drugim djevojkama postojani. mozda ce i tebi odgovarati, ako budes u prilici, probaj jedan pa odluci :)

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt