arganovo ulje fushi njega kose

Fushi arganovo ulje

21:45Anela


Do prije nekoliko godina nisam uopće bila zainteresirana za korištenje ulja u njezi kože. Mislila sam da se žene mažu jedino maslinovim uljem, što me nikada nije privlačilo i pojma nisam imala kakvih sve ulja i ima u ponudi, niti sam išta znala o dobrobitima ulja. Nekako me to asociralo na masnu i sjajnu kožu, uflekanu odjeću i ulijepljenu kosu koja izgleda kao neoprana.

Sad mi je jako žao što se nisam informirala i ranije, jer ja trenutno više ne znam bez jednog ili dva ulja u svojoj postavi preparative, pored krema i seruma. Da budem potpuno iskrena, koristim tri (argan, šipak, kokos) i dva mi čekaju na red neisprobana, jer ne znam odoljeti sniženjima.



Mislim da sam najprije počela s uljem jojobe, pa divlje ruže, pa s arganovim uljem Dr.Pasha o kojemu sam već i pisala i koje mi je bilo dobro i potrošila sam ga, ali sam sumnjala da to nije prava stvar, jer je bilo bez mirisa i boje. Usporediti s nekim drugim arganom ga nisam mogla, jer je naći čisto arganovo ulje kod nas, izgleda, nemoguća misija, pa sam se po tko zna koji put odlučila za internet šoping i naručila ga ovdje. Baš u tom trenutku je bilo i sniženo na 5 funti, što je odlična cijena za čak 100 ml ulja. 


Ulje dolazi u bočici od tamnog, smeđeg stakla, koje štiti ulje od UV zraka.
Nema pumpicu ni kapaljku, samo maleni otvor, pa je malo nezgodno za korištenje, ako baš ne pazite kako vraćate bočicu u uspravno stanje, malo se podlije. Zato ja prelijem manju količinu ulja u malu bočicu s kapaljkom, a ovu veću bočicu spremim na mračno i hladnije mjesto.
Na ambalaži stoji natpis da je u pitanju ulje organskog porijekla, 100% čisto, nerafinirano i hladno cijeđeno. Na ulju Dr. Pasha nije navedeno ni porijeklo ni način dobivanja, a znatno je skuplje. Ulje Dr.Pasha koje dolazi u bočici od 30 ml košta koliko i ovo Fushi u količini od 100 ml.
Da mogu vratiti vrijeme, nikada ne bih dala taj novac, pa makar to bio i domaći proizvođač, kada mogu za manje novca dobiti više kvalitetnijeg proizvoda.

Ulje ima miris, intenzivniji od mirisa zelenih maslina, ali nikako neugodan. Blago orašast, zelen. Arganovo ulje nekih proizvođača ima prilično neugodan miris, neke asocira na životinjski izmet. :D
Odmah da napomenem da to kod ovog nije slučaj. Ako ste ikada guglali o arganu i ulju argana, vjerojatno ste pročitali onu priču o dobivanju ulja, pa se neke vrste ulja dobiju cijeđenjem ubranih plodova, a neke cijeđenjem onih plodova koje pronađu u kozjem izmetu. Takvo ulje je gorko i nije za jelo.

Proizvođač kaže da se ovo ulje može koristiti i za jelo, pa se nadam da su oraščići iz kojih je dobiveno moje ulje, zaobišli probavni trakt koza...mada iskreno, nije me ni briga, sve dok ne smrdi i dok mojoj koži odgovara. :D

Nije gorko ali ga nisam koristila u dressingu za salatu, malo mi je preskup taj sport.



Ulje je blago žućkasto, svjetlije od maslinovog ekstra djevičanskog. Također, malo rjeđe od maslinovog. 
Pri dnu bočice se vidi blagi talog, pa ako ga promućkate i okrenete prema izvoru svjetlosti, vidite da se pri dnu blago zamuti.


Nanosim ga na vlažno lice, odmah poslije umivanja ili poslije prskanja termalnom vodom ili tonikom. Tako se ulje brže upije i nema masnog traga. Dvije kapljice su mi dovoljne za cijelo lice, ali ja uzmem više i namažem i ruke i vrat.
Za potpuno upijanje ulja nekada prođe desetak minuta, a nekada se ne upije ni poslije 20-30, ovisi o trenutnom stanju moje kože. Miris osjetim samo prvih 5 minuta. Kasnije ga više ne registriram.

Obično ga koristim uvečer, a ujutro je koža toliko baršunasto mekana i nekako elastična, kao poslije dobre i hranjive maske za lice. Ne koristim ga pobožno svaku večer, ali ga mažem barem dva-tri puta tjedno, nekada i češće, rotiram ga s Trilogy uljem od šipka.
Noćnu kremu možete nanijeti poslije upijanja ulja, ali ja to često preskočim, ako sam umorna i ne da mi se.

Ja sam ubijeđena da ovo ulje itekako pozitivno utječe na regeneraciju kože. Ako kopam po licu i namažem ga poslije, rijetko se desi da se koža upali i da napravim još veći belaj. Ako se i desi, nekako mi te ranice i krastice brzo prolaze. 

Prije par dana sam zaradila veliki krvavi žulj na stopalu, na malom prstu jer sam zaboravila kako gadne nove starke mogu biti dok se ne razgaze i naravno, obula ih bez čarapa. Prvi dan sam to mazala Bepanthenom plus, a drugi i treći s malo arganovog ulja, nekoliko puta dnevno i danas mi je to sve tako dobro zaraslo da sam malo u nevjerici. Ni crvenila nema puno.
Koristim ga i za njegu zanoktica, kad se sjetim i s vremena na vrijeme umasiram na tjeme ili ako imam višak na rukama, razmažem po krajevima kose.

Arganovo ulje je poznato po anti-ageing učinku, zbog velike količine vitamina E i nezasićenih masnih kiselina. Naravno, zbog toga ne morate biti u skupini od 30+ godina da biste ga počele koristiti, prijat će i mlađoj koži. Nije komedogeno, ne zatvara pore. Odgovarat će svima koji se bore sa suhom i dehidriranom, iritiranom kožom. Možete ga koristiti i ako imate masno lice. Ako vam je ipak prejako, možete ga miješati s uljem lješnjaka, koje regulira lučenje masnoće.

Možda ga neću kupiti odmah čim ga potrošim, jer želim probati i neka druga ulja, ali je definitivno proizvod kojem se želim nekada opet vratiti i imati ga među svojom postavom preparative.

Jeste li koristile nekad arganovo ulje i koje?
Hvala vam na čitanju :)

You Might Also Like

12 komentari

  1. Kupit cu ga. Hvala! :*
    Bas sam u potrazi za nekim argancem u tamnoj bocici samo za facu i jojobu hocu da probam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jojobom nisam nešto posebno zadovoljna, onako, ok mi je, ali izostane onaj osjećaj oduševljenja kao poslije argana i šipka. pred kraj sam skidala šminku jojobom, da je iskoristim.

      Izbriši
  2. Hej...imam i ja ovo ulje :-) Dobila na probu od jedne curice :-P

    OdgovoriIzbriši
  3. Poslije ovoliko pohvala na racun ovog ulja, ne vjerujem da cu odoljeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ovo je nešto što se definitivno isplati, probaj pa javi utiske :D

      Izbriši
  4. I meni je neko nasuo ovog ulja :-P Imam i volim i kad potrošim ovo obavezno kupujem čitavo pakovanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. moram si i ja zbavit arganovo ulje,a i kokosovo, potroših ono, a kosa mi ga voli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se kokosovo nije bas pokazalo na kosi, moja kosa je silikon junkie :D

      Izbriši
  6. Samo meni nisi nasula ovog uljaaaa :D salim se, ja sam dobila trilogyja...
    Probavni trakt koza, veoma privlacno... ali jednom sam rekla samo jos g..no nisam stavljala na lice, mozda prebrzo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. suti imas ulja, mozes pomfrit isprzit.
      hahahah, kako rekoh, samo nek ne smrdi, nema veze i da je bilo u kakici.

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt