Catrice sjenilo

Catrice Absolute Rose, 010 Frankie Rose To Hollywood paleta

16:38Anela


Ne znam za vas, ali se meni ružičasti tonovi na očima jako sviđaju. Dobijete neki blagi, romantični look. Lagano ste se udaljili od sigurne zone i nude tonova, a šminka je i dalje prigodna za posao/fakultet/školu, jer teško ćete s takvim bojama pretjerati.
Mislim da je UD Naked 3 paleta bila jedina Nakedica koja mi se svidjela odmah, na prvu, baš zbog tih rozih tonova sam je poželjela čim sam ugledala promotivne fotografije. Ostale Naked palete su me privukle kasnije, nakon brojnih recenzija, ili nikako.


I Catrice je u svoju ponudu odlučio uvrstiti jednu paletu s ovim nježnim rozim tonovima, nakon što je NAKED 3 postala toliko popularna.
Ova paleta košta 10.95 maraka, a dobijete 6 sjenila, svako u količini od jednog grama. Ambalaža mi je lijepa s ovim rozim slovima, čvrsta je, poklopac dobro naliježe i lako se otvara, ok je.
Sjenila nemaju nazive, pa ću ih ja označiti numerički, radi lakšeg snalaženja. Dva sjenila u paleti su mat završnice, prvo i peto po redu. Peto je ujedno i najkvalitetnije sjenilo u paleti, dobre pigmentacije, odlično za sjenčenje pregiba kapka.



Prvo sjenilo je jako blijede roze boje, skoro bijelo. Mat završnice ali nije onako fino mekano i svilenkasto, više je kredasto i praši kad se uzima kistom. Srednje je pigmentirano. Ovo prašenje ja ne uzimam kao veliki nedostatak, ako mi je sjenilo pigmentirano i fino se da pokupiti, ne smeta mi.
Drugo sjenilo po redu je nešto malo tamnije nego prvo, ali je slabije pigmentacije. Teksturom slično prethodnom. Polumat završnice, jedva da se primijeti lagano satensko presijavanje.

Ova srednja dva sjenila, treće i četvrto mi se nimalo ne sviđaju. Lošijeg su kvaliteta, slabe pigmentacije, kredasta, rasipaju se nešto više prilikom uzimanja na kist i slabo se prenose na kapak. Nisu mi za sjenčenje, jer imaju šimer, posebno ovo 4. po redu, ali se mogu nositi preko kapka, dobro napakovana preko neke kremastije, ljepljive baze.


Već sam spomenula da je sjenilo označeno kao peto zvijezda čitave palete. Mat taupe s izraženim ljubičastim podtonom. Odlično, svilenkasto, lijepo se da pokupiti kistom i dobro se blenda. Može se koristiti za definiciju pregiba, za neki blagi smokey eyes, a može i preko kapka, za blaži smokey look, zašto ne.
Sjenilo pod brojem 6 je tamnije smeđe, hladnog podtona, s vrlo sitnim crvenkastim šljokicama u mat bazi. Dosta tvrđe od ovog pod rednim brojem 5. Slabije je pigmentacije. Šljokice se slabo prenose na kapak, najbolje se ističu preko bijele olovke, ali ni tada se na očima baš ne primjećuju puno. Budući da je mat, a šljokice se izgube blendanjem, ja ga uglavnom koristim za pregib ili vanjski kut oka.


Na fotografiji ispod sam sjenilo 6  koristila preko kapka, a kao baza je poslužila NYX Milk, jumbo bijela olovka, ali se vidi da šljokice čak ni tada ne dolaze baš do izražaja na očima.


Sjenilo 5 je u pregibu, a u unutarnjem kutu oka je sjenilo 4. Iznad pregiba je ružičasto 2.

Na sljedećoj fotografiji možete vidjeti sjenilo 2 na kapku, 1. kao highlight, 5. u pregibu.
( i kapak malo umrljan Catrice maskarom koju testiram...dešava se)



Napravila sam i neke usporedbe sa sličnim sjenilima iz Naked3:


Nooner i 5.sjenilo iz Catrice palete nisu slični po boji, Nooner ima više roze dok je ova Catrice petica više na taupe strani, ali su teksturom i pigmentacijom skoro identična sjenila. Čini mi se kako se Catrice maaaalo više trusi, zanemarivo.

Blackheart i šestica Catrice su u ambalaži skoro identična sjenila, ali je UD Blackheart puno bolje pigmentirano.


Strange i njegova Catrice verzija su skoro iste.
Dust mi je najlošije sjenilo iz Naked 3, nekako gliterasto i tvrdo, prednost dajem ovome Catrice, samo zato što nisam neki fan glitera, a za oba je potrebna dobra baza.
Mughshot je ovdje uz četvorku Catrice samo zato što je najsličnije bojom. Teksturom i kvalitetom UD ovdje debelo šiša ispred Catrice.


Sjenila su, na oko, lijepo ukomponirana i tonalitetom skladna. Budući da već imam Naked 3, osobno se ne bih odlučila na kupovinu ove palete, ali mnoge od vas će možda biti baš zadovoljne.

Dajem joj neku srednju ocjenu, 3/5.

Hvala vam što me čitate :*

PR proizvod

You Might Also Like

17 komentari

  1. I meni je peto najdraže i najčešće korišteno sjenilo, ok je paleta ali mogla je biti puno bolja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma prekrasno je, još kad bi imalo ime, da ga ne zovem peto, treće, drugo... :D
      da, nije loša paleta, ali nije mi nešto što se mora imati, mogli su bolje, slažem se. Imaju nekih odličnih mono sjenila, barem su prije imali, nisam više u toku šta je trenutno u asortimanu...a ove paletice mi nekako nisu to to.

      Izbriši
  2. Super recenzija sa super usporedbama :)
    Osobno bih joj isto dala tako neku srednju ocjenu. I slažem se za 5. sjenilo, divno je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Ja bih za samo ovo peticu mozda dala ovaj novac :D svidja mi se i vidi se vec da je dobro troseno.

      Izbriši
  3. Steta sto nije bolja paleta, bas su mi se svidele boje. :(
    Ali sve ukupno na ocima ti lepo izgleda. :)
    Jedino sto moze sa manje muke sa drugim senkama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, s nekim drugim sjenilima napravim isto ili mozda bolje, za manje vremena ili truda, jer su pigmentiranija. Paleta nije losa, ali nisam se nesto narocito odusevila.
      Hvala ti :) uzivo se vise vidi taj roza ton, aparat moj to slika kao sivo, ne mogu bolje.

      Izbriši
  4. Look je divan, a paletica nije loša za one koji puno ne vole eksperimentisati :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ne volim ni ja neke eksperimente, bolje receno nemam kad da eksperimentiram, pa volim neutralno. I najljepse mi je tako, i ide uz sve i ne vide se greskice toliko :D

      Izbriši
  5. Volim rozikaste nijanse, posebno kombinovane sa braonkastim, ali su me Catrice palete senki uvek razočarale, za razliku od mono senki koje su im sjajne, palete su uvek nekako previše praškaste i bledunjave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto razmisljamo o Catrice sjenilima, i paleta sadrzi karmin, pigment, odmah sam se tebe sjetila, zaboravila sam napisati u tekstu upozorenje :D

      Izbriši
  6. Ja sam razlgedala ovu u prodavnici, ali sma ipak kupila Absolute Matt jer više koristim takve senke i stoga mi više trebaju. Svejedno, lepo mi da vidim i ove kako izgledaju, makar na slici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Absolute matt stvarno ima lijepe nijanse, ali nisam probala čak ni tester. Kakva je pigmentacija? Jesi li zadovoljna?

      Izbriši
  7. Peto sjenilo je zvjezda palete :D Često koristim ovu paleticu, ali zadnje sjenilo me mrvu razočaralo jer sam očekivala da će na kapku biti kao i u pakiranju a ono šipak. Ali je opet prilično iskoristivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a nazalost nije lijepo kao u ambalazi :D
      moze se iskoristiti, ali mi nije prvi izbor kad se sminkam, a to meni automatski znaci da ga necu koristiti cesto, kao ni ostala sjenila iz ove palete ( osim petog) pa sam je dala nekome tko ce vise uzivati u koristenju.

      Izbriši
    2. Ja često posežem za njom, ali najviše radi petog sjenila. :)
      Šesto bi bilo super da je kao u ambalaži, al šta'š....idemo u potragu haha :D

      Izbriši

Facebook

Obrazac za kontakt